Kad es saņemšu savu preci?

Preču piegāde parasti aizņem līdz 2 darba dienām.

Izņēmuma gadījumos piegāde var būt ilgāka, ja iegādātās preces nav pieejamas uz vietas veikalā - šajos gadījumos, lai mēs saņemtu preci no sadarbības partneriem, var paiet 1-3 papildu darba dienas.

Ja piegāde plānojās aizņemt vairāk kā 4 darba dienas - mēs Jūs noteikti par to brīdināsim neilgi pēc pasūtījuma noformēšanas.

Vai preces iespējams atgriezt vai samainīt?

    1. Iegādājoties preci interneta veikalā to var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas

    2. ja atvērts iepakojums precei (dzīvnieku pārtika, pārtikas piedevas vai medikamenti), veselības un higiēnas apsvērumu dēļ preces atgriezt nav iespējams.

Prece piegādes brīdī ir bojāta. Ko man darīt? 

Nofotografējiet preci saņemšanas brīdī un sazinieties ar mums, lai vienotos par tālāko rīcības plānu.

Vai ir pieejama bezmaksas piegāde?

Jā, iepērkoties virs 40,00 eiro, saņemsiet bezmaksas piegādi uz Omniva pakomātu.

Vai obligāti jāreģistrē profils, lai noformētu pasūtījumu?

Nē, pasūtījumu iespējams noformēt bez reģistrēšanās. Tomēr iesakām reģistrēt profilu, jo tajā tiek saglabāta pirkumu vēsture un iespējams atkārtot jau veiktu pasūtījumu, katru reizi nemeklējot katalogā konkrētas preces.

Vai ir iespējams iegādāties preci bez PVN? 

Ja vēlaties nopirkt preces uzņēmuma vārdā, Jums ir jāveic pirkums kā „Juridiskai personai”. Noformējot pasūtījumu, sadaļā “ADRESES”, norādiet uzņēmuma nosaukumu un PVN maksātāja numuru. Izmantojot šajā sadaļā norādīto informāciju, automātiski tiks sagatavots rēķins.